Γίνετε και εσείς ένας από τους εκατοντάδες αναγνώστες μας που λαμβάνουν πρώτοι όλες τις νέες μας συνταγές

το email σας:

ΒΡΕΙΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ...

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

ΧΟΙΡΙΝΟ "ΜΠΥΡΑΤΟ" ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ


ΧΟΙΡΙΝΟ "ΜΠΥΡΑΤΟ" ΜΕ  ΠΑΤΑΤΕΣ



ΥΛΙΚΑ
εύκολες και γρήγορες συνταγές "χοιρινό μπυράτο"

* 1 κιλό κρέας χοιρινό (σπάλα)
* 2-3 σκελίδες σκόρδο
* 1 καρότο
* 1/2 κουτάκι μπύρα
* 4-5 πατάτες
* 1/2 φλυτζάνι ελαιόλαδο
* λάδι για το τηγάνισμα
* 1 κ.σ.αλεύρι
* κύμινο......ρίγανη.....
* αλάτι......πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Κόβουμε σε μέτρια κομμάτια το κρέας.....Χοντροκόβουμε τα σκόρδα....Τρίβουμε το καρότο.....Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε κυδωνάτες.

Σε πλατειά κατσαρόλα βάζουμε το λάδι να ζεσταθεί και ρίχνουμε το κρέας....Το τσιγαρίζουμε γυρίζοντάς το από όλες τις μεριές να πάρει χρώμα.....Προσθέτουμε τα σκόρδα και το καρότο...Τα σωτάρουμε όλα μαζί και σβήνουμε με τη μπύρα.
Αλατοπιπερώνουμε....πασπαλίζουμε τη ρίγανη και το κύμινο....Βάζουμε δυο ποτήρια νερό (ζεστό) και αφήνουμε να σιγοβράσει, να μαλακώσει το κρέας (αν χρειαστεί προσθέτουμε νεράκι).
Όταν κατεβάσουμε το φαγητό από τη φωτιά, θέλουμε να έχει αρκετή σάλτσα.
Βάζουμε σε ένα μπωλ μια κουταλιά αλεύρι,ρίχνουμε λίγο νερό και λίγο ζουμί από το φαγητό και το διαλύουμε. Το ρίχνουμε στο φαγητό, να πήξει η σάλτσα.
Σε τηγάνι βάζουμε το λάδι να ζεσταθεί καλά και ρίχνουμε τις πατάτες, να τηγανιστούν και να κάνουν κρούστα. Τις ακουμπάμε σε απορροφητικό χαρτί,να στραγγίξουν τα λάδια και τις αραδιάζουμε στο κρέας, αμέσως μόλις το έχουμε κατεβάσει από τη φωτιά....Ανακινούμε την κατσαρόλα και αφήνουμε το φαγητό μας 15-20', να "δέσουν" γεύσεις και αρώματα !


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα. Είμαι ο Μιχάλης...θέλω να πω κι εγώ δυο λόγια γενικά για τις συνταγές του blog.
    Έχω "περιηγηθεί" στο syntages4u και έχω διαβάσει πολλές κι έχω μαγειρέψει (μου αρέσει η μαγειρική)
    αρκετές. Είναι απλά γραμμένες.Συνταγές της μαμάς και της γιαγιάς.Είμαι πλέον fan του blog...
    Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μιχάλη.
    Συμφωνώ κι εγώ με όσα γράφεις...
    Να προσθέσω για τις συνταγές ότι είναι και πολύ νόστιμες.Φαγητά,γλυκά της καθημερινότητάς μας...
    Είμαι κι εγώ fan του blog από καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπήσου με! Πως θα ξεκινήσω την παλιοδίαιτα έτσι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή